Iedereen is tegenwoordig bezig met het meten van NPS, CES of CSAT. Slaan we niet een beetje door met al deze KPI's? Geven ze ons wel het inzicht dat we nodig hebben? In deze aflevering spreekt Sydney Brouwer met Mark Stohr van Forum Re ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Iedereen is tegenwoordig bezig met het meten van NPS, CES of CSAT. Slaan we niet een beetje door met al deze KPI's? Geven ze ons wel het inzicht dat we nodig hebben? In deze aflevering spreekt Sydney Brouwer met Mark Stohr van Forum Re ...
Rien Brus is VP Customer Experience bij Aegon NV en is daarmee voor 20 landen eindverantwoordelijk voor de klantbeleving bij de verzekeraar. In deze lange maar erg waardevolle aflevering deelt Rien zijn visie over klantbeleving en hoe hij e ...
Omnichannel is misschien wel het buzz-woord van 2015 als het gaat om klantenservice. Toch weten veel bedrijven dit niet goed te implementeren. Waarom eigenlijk niet? Daarover spreek ik met Ernst Kruize van BrightOne, specialist in klantcont ...
Kees Klomp is gespecialiseerd in de Betekeniseconomie. Bedrijven die een duidelijk doel hebben in hun bestaan (anders dan geld verdienen) blijken een grote aantrekkingskracht te hebben op klanten en werknemers. Kees deelt zijn kennis over d ...
Op 23 november 2015 was het eerste CX Circle event. CX Circle is dé community voor professionals die met Customer Experience bezig zijn. Het thema van deze bijeenkomst was "Challengers", jonge, innovatieve bedrijven die bestaande ...
Sipke Feenstra is CEO van The Office Operators en wil dat zijn medewerkers elke dag opzoek gaan naar manieren om klanten te verbazen en verbluffen. Om dit voor elkaar te krijgen heeft hij de zogenaamde WOW!-awards in het leven geroepen. Met ...
Arjen van Hijum is oprichter en directeur van Store Support, de grootste specialist in Mystery Shopping/Guests/Calling van Nederland. Met Arjen spreek ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken over het verleden, heden en de toekomst ...
Cor Molenaar, retaildeskundige en Hoogleraar op de Erasmus Universiteit, is te gast in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. We spreken over de stand van de retail als het gaat om klantbeleving en wat fysieke retailers kunnen doen om ...
OKG 5 - Babs Asselbergs over hoe gelukkige medewerkers zorgen voor gelukkige klanten by Sydney Brouwer ...
Sydney Brouwer gaat in gesprek met Steven van Belleghem over de Ultieme Klantbeleving. Hoe kunnen bedrijven menselijkheid en technologie combineren om klanten het beste van dienst te zijn? Luister het hier!Ook in deze aflevering: De aankond ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.