Aflevering Okg 9 - Wat Kunnen We Leren Van Challengers? Learnings Uit Het Cx Circle Event

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Op 23 november 2015 was het eerste CX Circle event. CX Circle is dé community voor professionals die met Customer Experience bezig zijn. Het thema van deze bijeenkomst was "Challengers", jonge, innovatieve bedrijven die bestaande markten vaak wakkerschudden en een geweldig klantbeleving bieden. Vier van deze challengers kwamen hun verhaal delen:Simyo House of EinsteinSrprs.meTony's ChocolonelyIn deze aflevering hoor je welke learnings we uit dit event gehaald hebben.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 9 - Wat kunnen we leren van Challengers? Learnings uit het CX Circle event

Over Klanten Gesproken · 29-11-2015

00:00 00:33:41