Steven van Belleghem is een absolute thoughtleader op het gebied van CX in Nederland, België en ver daarbuiten. Zijn nieuwe boek "De Ruwe Diamant" is net uitgekomen en gaat helemaal over hoe je een klantgerichte cultuur bouwt in ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Steven van Belleghem is een absolute thoughtleader op het gebied van CX in Nederland, België en ver daarbuiten. Zijn nieuwe boek "De Ruwe Diamant" is net uitgekomen en gaat helemaal over hoe je een klantgerichte cultuur bouwt in ...
In deze aflevering spreek ik met Jeroen Meeuwsen. Jeroen is reisleider klantbeleving bij NN Hypotheken. Dat klinkt misschien vreemd, maar is eigenlijk heel logisch. Want waar veel organisaties CX willen verbeteren met een programma, hebben ...
Kijk voor meer informatie over de Masterclass Klantgericht Leiderschap op https://www.sydneybrouwer.nl/masterclass In deze aflevering ga ik op bezoek bij een icoon van Amsterdam, zowel als het gaat om de skyline, als om gastvrijheid. Ik n ...
In deze aflevering van Over Klanten Gesproken ga ik in gesprek met Friederike Niehoff, Friederike is een zeer ervaren CX manager en schreef het boek "Why your CX program will fail" samen met Aleksandra Pilniak. De twee beschrijve ...
Na een lange pauze, ben ik weer onderweg voor nieuwe afleveringen van Over Klanten Gesproken. Dit keer ben ik afgereisd naar Arnhem voor een gesprek met Ilona Willems, Managing Director van SOFACOMPANY Benelux. Toen Ilona vier jaar gelede ...
https://www.sydneybrouwer.nl/masterclass Bart van den Belt traint het MKB van Nederland om succesvoller te ondernemen. Dat doet hij vanuit de Zakelijk Succes Academie. Met zijn nieuwste en zesde boek 'Waarde gedreven verkopen' ...
https://www.sydneybrouwer.nl/golf https://schrijvenvoorhetbrein.nl/ Martin van Kranenburg is neuromarketeer én energie-tornado! In deze aflevering ga ik met hem in gesprek hoe je online je klanten kan beïnvloeden op een positieve manier. ...
Hofnarren.... die hebben we toch al eeuwen niet meer? Klopt! Althans, tot dit jaar. In deze aflevering heb ik de eerste, echte hofnar sinds de Franse revolutie te gast: Jort Verhage. Jort vertelt in deze aflevering waarom een hofnar bijzon ...
Only For Men is een modezaak voor, je raadt het al, alleen mannen. Dat is op zich niet zo bijzonder. Dat wordt het wel als je in je concept van alles doorvoert waardoor de beleving in de winkels helemaal afgestemd is op wat mannen prettig ...
Cynthia Mak is Customer Care Director bij Talpa Network. In 2021 is zij door de Customer Contact Management Association (CCMA) uitgeroepen tot Manager of the Year. In deze aflevering ga ik met haar in gesprek. We spreken o.a. over haar vis ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.