Aflevering Okg 99 - De Klantgerichte Reis Van Sofacompany Met Ilona Willems

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Na een lange pauze, ben ik weer onderweg voor nieuwe afleveringen van Over Klanten Gesproken. Dit keer ben ik afgereisd naar Arnhem voor een gesprek met Ilona Willems, Managing Director van SOFACOMPANY Benelux. Toen Ilona vier jaar geleden bij het bedrijf kwam, was klantbeleving geen onderscheidende factor. Ze kregen gemiddeld een 3,6 op Trustpilot en alle afdelingen en winkels opereerde als eigen eilandjes. Ilona had echt een duidelijke visie voor SOFACOMPANY en de klantbeleving die ze wilde creëren. De afgelopen vier jaar is ze bezig geweest met het realiseren van die visie. Inmiddels hebben ze op Trustpilot een 4,7 op basis van 2600 reviews. Ilona verteld over haar reis naar een steeds betere klantbeleving. Kijk voor meer info over de Masterclass Klantgericht Leiderschap, kijk dan op www.sydneybrouwer.nl/masterclass

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 98 - Verkopen zonder te verkopen met Bart van den Belt

OKG 98 - Verkopen zonder te verkopen met Bart van den Belt

Maker: Sydney Brouwer Datum: 06-04-2022

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 99 - De klantgerichte reis van SOFACOMPANY met Ilona Willems

Over Klanten Gesproken · 06-12-2022

00:00 00:41:36