Aflevering Okg 101 - Hoe Maak Je Jouw Cx Programma Succesvol Met Friederike Niehoff.

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

In deze aflevering van Over Klanten Gesproken ga ik in gesprek met Friederike Niehoff, Friederike is een zeer ervaren CX manager en schreef het boek "Why your CX program will fail" samen met Aleksandra Pilniak. De twee beschrijven in het boek waarom zoveel customer experience programma's moeite hebben met succes te behalen én ze geven zeven manieren om de kans op succes groter te maken. Friederike vertelt in de aflevering over haar ervaring bij o.a. Kramp, ANWB Verzekeringen en Swiss Sense. Een interessante aflevering voor iedereen die met CX bezig is! Klik hier om het boek te bestellen.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

OKG 102 - Japanse gastvrijheid bij Okura met Michiel Roelfsema

OKG 102 - Japanse gastvrijheid bij Okura met Michiel Roelfsema

Maker: Sydney Brouwer Datum: 16-05-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 101 - Hoe maak je jouw CX programma succesvol met Friederike Niehoff.

Over Klanten Gesproken · 24-01-2023

00:00 00:38:19