Cynthia Mak is Customer Care Director bij Talpa Network. In 2021 is zij door de Customer Contact Management Association (CCMA) uitgeroepen tot Manager of the Year. In deze aflevering ga ik met haar in gesprek. We spreken o.a. over haar visie op klantcontact, haar werk bij Talpa Network (dat veel meer merken omvat dan je nu waarschijnlijk weet) en over haar eigen reis. Cynthia is namelijk als agent begonnen tijdens haar studie en is zo doorgegroeid naar haar huidige functie. Ook geeft ze advies aan iedereen die carrière wil maken in de wereld van klantcontact. Laat je inspireren door Cynthia Mak! Deze podcast is gemaakt in samenwerking met de CCMA. In 2022 organiseren zij opnieuw de Manager of the Year verkiezing. Vanaf januari kunnen managers genomineerd worden. De finale is op 9 juni 2022. Wil jij iemand nomineren? Houd de website van de CCMA in de gaten voor meer informatie. https://ccma.nl/
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 05-10-2021
Maker: Sydney Brouwer Datum: 07-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.