Soms kom je mensen tegen die bijna bezeten zijn door klantgerichtheid. Als ik die dan mag interviewen voor mijn podcast, dan bruist het en dan bruis ik. Gisteren was ik op bezoek bij Mark Huis in 't Veld, dierenarts in Utrecht bij MAR ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Soms kom je mensen tegen die bijna bezeten zijn door klantgerichtheid. Als ik die dan mag interviewen voor mijn podcast, dan bruist het en dan bruis ik. Gisteren was ik op bezoek bij Mark Huis in 't Veld, dierenarts in Utrecht bij MAR ...
https://www.sydneybrouwer.nl/masterclass In deze aflevering ga ik in gesprek met Rijn Vogelaar, schrijver, spreker en wetenschappers. Rijn is bekend van zijn boeken, waaronder De Superpromoter. Jaren geleden is Rijn gepakt door het onderwe ...
https://www.sydneybrouwer.nl/seminar In deze aflevering wordt Sydney geïnterviewd door Matthijs Kooiker, de podcast-gast. Het interview gaat over het nieuwe boek van Sydney Als de koning je klant zou zijn. De klant is koning. Een uitspraak ...
https://www.sydneybrouwer.nl/koning In deze aflevering duik ik de wereld van kunstmatige intelligentie in. Ik ga in gesprek met Remy Gieling, spreker en auteur van het boek 'Ontdek de groeikansen van AI.' We praten o.a. over hoe ...
https://www.sydneybrouwer.nl/masterclass In deze aflevering ga ik in gesprek met Marc van Gulick, General Manager van Landgoed Lauswolt. Dit is het enige 5-sterren hotel in Noord-Nederland. Tot 2018 was dit hotel onderdeel van de Bilderber ...
In deze aflevering spreek ik met Hans Janssen, oprichter en eigenaar van DenkProducties. DenkProducties organiseert de beste seminars van Nederland. Jaren geleden is Hans geïnspireerd geraakt door het gedachtegoed van Joe Pine over The Exp ...
https://www.sydneybrouwer.nl/masterclass Voor deze aflevering ben ik afgereisd naar Kaatsheuvel en ga ik in gesprek met Frans Goenee. Frans in Inspiratiemanager bij het bekendste pretpark van Nederland. In deze aflevering vertelt hij hoe z ...
https://www.sixstarservice.nl Voor deze aflevering ben ik afgereisd naar Lienden. Een klein dorpje in de Betuwe waar één van de grootste Jumbo's van het land staat. Niet alleen in vierkante meters, maar ook in klantvriendelijkheid. Ik ...
Kom naar het webinar Spelend naar een betere klantbeleving op 20 januari. Schrijf je in op https://sixstarservice.nl/webinar/ In deze aflevering spreek ik met Sonja Stalfoort, auteur van het boek De Klantenergieke Organisatie. Dit boek is ...
Kijk voor de Six Star Service Game op www.sixstarservice.nlViisi is een hypotheekadviseur. Tot zover niets bijzonders. Wat Viisie wel bijzonder maakt is dat ze bijzonder veel hele enthousiaste klanten en medewerkers hebben. Op Trustpilot k ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.