Over Klanten Gesproken podcast

Over Klanten Gesproken

In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.

  • Podcast gepubliceerd op: 29-3-2022 11:01:17
  • Maker: Sydney Brouwer
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 22-11-2024 11:55:00
  • Datum eerste aflevering: 5-10-2015 16:21:32
  • Datum laatste aflevering: 9-11-2023 09:00:00

Speelgoedwinkel

104 Afleveringen

  • 00:33:10

    In deze aflevering spreek ik met Marcel Mens over de kracht van gamification. Marcel is oprichter van één van de meest toonaangevende bureaus van Nederland over gamification: AtHand. We hebben we technologie van AtHand gecombineerd met de ...

  • 00:35:14

    https://www.sydneybrouwer.nl/81In deze aflevering van Over Klanten Gesproken heb ik een man te gast die geen introductie behoefte in de wereld van Customer Experience: Steven van Belleghem. Ik ga met Steven in gesprek over zijn nieuwste bo ...

  • 00:39:28

    Kijk op www.sydneybrouwer.nl/78 voor de shownotes bij deze aflevering.In deze aflevering spreek ik met spreker en experimenteer-expert Kevin Weijers. Kevin is auteur van het boek "21 dagen niet klagen". Het boek gaat over experime ...

  • 00:29:03

    Kijk op www.sydneybrouwer.nl/77 voor de shownotes bij deze aflevering.We zitten in een crisis, zowel qua gezondheid als qua economie. Wat voor impact heeft een crisis op je klanten en op klantgerichtheid? Daarover ga ik in deze aflevering i ...

  • 00:37:19

    In deze aflevering heb ik voor de tweede keer Xavier van Leeuwe op bezoek. De eerste keer zat hij bij NRC, nu is hij Directeur Consumentenmarkt bij Mediahuis Nederland. Het tweede boek van Xavier en Matthijs van de Peppel heet Mensenwerk en ...

  • 00:31:27

    In deze 75e aflevering van de podcast heb ik Jos Burgers te gast. Jos hoorde je al eerder in aflevering 37 en is de meest gevraagde spreker over klantgerichtheid in Nederland. In deze aflevering spreken we over zijn nieuwe boek Thuis ben ik ...

  • 00:33:09

    Taal is een ongelooflijk belangrijk onderdeel van klantbeleving en gastvrijheid, maar weinig mensen staan daar bij stil. In deze aflevering heb ik hospitality expert Tanja Schilthuizen te gast. Tanja is het best bewaarde geheim uit Hospital ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00