Taal is een ongelooflijk belangrijk onderdeel van klantbeleving en gastvrijheid, maar weinig mensen staan daar bij stil. In deze aflevering heb ik hospitality expert Tanja Schilthuizen te gast. Tanja is het best bewaarde geheim uit Hospitality-land. Want hoewel ze geen website heeft, zit ze een jaar vooraf al volgeboekt en werkt ze met de meest prestigieuze bedrijven. Tanja heeft zich verdiept in hoe je taal kan inzetten voor een betere beleving. Als je het echter niet juist gebruikt, kan het ook afdoen aan de beleving. Tanja deelt in dit interview haar 3-stappen methode om taal op de juiste manier in te zetten.
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 04-01-2020
Maker: Sydney Brouwer Datum: 02-03-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.