Aflevering Okg 78 - Experimenteren Voor Een Betere Klantbeleving

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Kijk op www.sydneybrouwer.nl/78 voor de shownotes bij deze aflevering.In deze aflevering spreek ik met spreker en experimenteer-expert Kevin Weijers. Kevin is auteur van het boek "21 dagen niet klagen". Het boek gaat over experimenteren en hoe dat jezelf en je organisatie verder kan helpen. We gaan in gesprek over het belang van experimenteren en hoe het kan helpen bij het bouwen van een betere klantbeleving.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 77 - Klantgerichtheid in crisistijd met Danielle de Jonge

OKG 77 - Klantgerichtheid in crisistijd met Danielle de Jonge

Maker: Sydney Brouwer Datum: 10-05-2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 78 - Experimenteren voor een betere klantbeleving

Over Klanten Gesproken · 01-06-2020

00:00 00:39:28