Aflevering Okg 77 - Klantgerichtheid In Crisistijd Met Danielle De Jonge

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Kijk op www.sydneybrouwer.nl/77 voor de shownotes bij deze aflevering.We zitten in een crisis, zowel qua gezondheid als qua economie. Wat voor impact heeft een crisis op je klanten en op klantgerichtheid? Daarover ga ik in deze aflevering in gesprek met Danielle de Jonge, collega spreker, auteur en expert. We gaan het hebben over acquisitie, klantgerichtheid en waarom het juist nu de tijd is om te investeren in meer enthousiaste klanten en een klantgerichte cultuur.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 76 - Relaties bouwen is Mensenwerk met Xavier van Leeuwe

OKG 76 - Relaties bouwen is Mensenwerk met Xavier van Leeuwe

Maker: Sydney Brouwer Datum: 07-04-2020

Volgende aflevering

OKG 78 - Experimenteren voor een betere klantbeleving

OKG 78 - Experimenteren voor een betere klantbeleving

Maker: Sydney Brouwer Datum: 01-06-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 77 - Klantgerichtheid in crisistijd met Danielle de Jonge

Over Klanten Gesproken · 10-05-2020

00:00 00:29:03