Aflevering Okg 85 - Klantfeedback Als Brandstof Voor Je Organisatie Met Sonja Stalfoort

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Kom naar het webinar Spelend naar een betere klantbeleving op 20 januari. Schrijf je in op https://sixstarservice.nl/webinar/ In deze aflevering spreek ik met Sonja Stalfoort, auteur van het boek De Klantenergieke Organisatie. Dit boek is in 2020 genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. In het boek beschrijft Sonja uitgebreid hoe je klantfeedback kan gebruiken als energie in je organisatie om elke dag een  beetje beter te worden. En dat is ook precies waar we het in deze aflevering over gaan hebben. Meer info over Sonja en haar boek vind je op www.puurklant.nl

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 85 - Klantfeedback als brandstof voor je organisatie met Sonja Stalfoort

Over Klanten Gesproken · 06-01-2021

00:00 00:31:55