Aflevering Okg 13 - Waarom Nps De Minst Slechte Metric Is Met Mark Stohr

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Iedereen is tegenwoordig bezig met het meten van NPS, CES of CSAT. Slaan we niet een beetje door met al deze KPI's? Geven ze ons wel het inzicht dat we nodig hebben? In deze aflevering spreekt Sydney Brouwer met Mark Stohr van Forum Research. Ze spreken over het verleden, heden en de toekomst van customer experience KPI's. Daarnaast bespreken ze hoe je meer kan focussen op de emotional journey. Ook is Mark van mening dat NPS de minst slechte meting is. Waarom? Luister het hier!

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 13 - Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr

Over Klanten Gesproken · 28-12-2015

00:00 00:35:10