Aflevering Okg 14 - Do's And Dont's Van Klanttevredenheidsonderzoek Met Lars Van Wieren, Starred.Com

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Lars van Wieren is oprichter en directeur van Starred.com, nieuwe, innovatieve technologie voor klanttevredenheidsonderzoek. Lars is Starred begonnen uit frustratie over hoe KTO's worden uitgevoerd. Dat moet beter, makkelijker en leuker, dacht hij. In deze aflevering spreek ik met hem over de grootste frustraties van klanten als het gaat om feedback verzoeken en hoe jij die weg kan nemen.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 13 - Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr

OKG 13 - Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr

Maker: Sydney Brouwer Datum: 28-12-2015

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 14 - Do's and Dont's van Klanttevredenheidsonderzoek met Lars van Wieren, Starred.com

Over Klanten Gesproken · 04-01-2016

00:00 00:31:09