Aflevering Okg 12 - Rien Brus: Hoe Aegon Een Half Miljoen Klantcontacten Verbeterde In Één Dag

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Rien Brus is VP Customer Experience bij Aegon NV en is daarmee voor 20 landen eindverantwoordelijk voor de klantbeleving bij de verzekeraar. In deze lange maar erg waardevolle aflevering deelt Rien zijn visie over klantbeleving en hoe hij een slagschip als Aegon in beweging krijgt naar een beter customer experience. Daarnaast vertelt Rien hoe ze bij Aegon in één dag maar liefst een half miljoen klantcontacten hebben verbeterd.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

OKG 13 - Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr

OKG 13 - Waarom NPS de minst slechte metric is met Mark Stohr

Maker: Sydney Brouwer Datum: 28-12-2015

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 12 - Rien Brus: Hoe Aegon een half miljoen klantcontacten verbeterde in één dag

Over Klanten Gesproken · 19-12-2015

00:00 00:54:26