Aflevering Okg 11 - Drie Valkuilen Bij Een Omnichannel Strategie Met Ernst Kruize

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Omnichannel is misschien wel het buzz-woord van 2015 als het gaat om klantenservice. Toch weten veel bedrijven dit niet goed te implementeren. Waarom eigenlijk niet? Daarover spreek ik met Ernst Kruize van BrightOne, specialist in klantcontact. Ernst deelt ook de drie valkuilen die je moet vermijden als je aan de gang gaat met omnichannel.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 11 - Drie valkuilen bij een omnichannel strategie met Ernst Kruize

Over Klanten Gesproken · 14-12-2015

00:00 00:26:01