Dirk Jan Dokman is eigenaar van CX Company, een bedrijf gespecialiseerd in digitaal klantcontact. In deze aflevering spreek ik met hem over de trends die gaande zijn in dit vakgebied en welk effect ze hebben op het klant contact centrum van ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Dirk Jan Dokman is eigenaar van CX Company, een bedrijf gespecialiseerd in digitaal klantcontact. In deze aflevering spreek ik met hem over de trends die gaande zijn in dit vakgebied en welk effect ze hebben op het klant contact centrum van ...
In deze eerste Solo aflevering van Over Klanten Gesproken neemt Sydney je mee in één van de zes bouwstenen van een klantgerichte cultuur. De bouwsteen die in deze aflevering centraal staat is bouwsteen 2: Team. De grootste impact op de klan ...
Voys is het telecombedrijf met de hoogste NPS ter wereld! Dat is niet de enige reden waarom dit een bijzonder bedrijf is. Ze groeien als kool, hebben geen managers en richten zich eigenlijk niet op een goede klantbeleving. Toch is dat het r ...
In this episode I have a special guest on the show. He is a #1 New York Times best selling business author and has written numerous books on customer experience and companies like Zappos, Ritz-Carlton and Starbucks. Today we talk about his ...
Vijf jaar geleden zag Obvion Hypotheken in dat het roer om moest. Tot die tijd werkte het bedrijf vrijwel uitsluitend met adviseurs en tussenpersonen. Klanten konden niet of nauwelijks rechtstreeks contact opnemen met Obvion zelf. Sindsdien ...
Bringing Humanity Back to Business, als jij ooit een presentatie, workshop of training van mij hebt bijgewoond, weet je dat dit mijn persoonlijke missie is. Ik denk dat bedrijven de afgelopen decenia teveel zijn gaan focussen op getallen, p ...
We zitten er allemaal op te wachten: echt inzicht krijgen in de emoties die bij de klant spelen op het moment dat ze zaken doen met jou en jouw bedrijf (zie ook OKG 13). Een heilige graal die nog niet binnen handbereik is. Of toch wel? Deze ...
ZLM Verzekeringen, een bijzondere verzekeraar uit Zeeland. Ze zijn een aantal keer uitgeroepen tot de beste verzekeraars door de Bond der Verzekeraars. In 2014 hebben ze de award voor Beste Werkgever van Nederland gewonnen en ze hebben NPS- ...
Aan het begin van 2016 heb ik vier experts uit het veld op het gebied van Customer Experience gevraagd een voorspelling te doen voor het vakgebied. Wat gaat 2016 ons brengen en waarom gebeurt dat juist in dat jaar? Hoe kan jij daarvan profi ...
Lars van Wieren is oprichter en directeur van Starred.com, nieuwe, innovatieve technologie voor klanttevredenheidsonderzoek. Lars is Starred begonnen uit frustratie over hoe KTO's worden uitgevoerd. Dat moet beter, makkelijker en leuke ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.