Aflevering Okg 23 - Drie Trends In Digitaal Klantcontact Met Dirk Jan Dokman

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Dirk Jan Dokman is eigenaar van CX Company, een bedrijf gespecialiseerd in digitaal klantcontact. In deze aflevering spreek ik met hem over de trends die gaande zijn in dit vakgebied en welk effect ze hebben op het klant contact centrum van de toekomst.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 22 - Hoe bouw je het meest klantgerichte team ooit?

OKG 22 - Hoe bouw je het meest klantgerichte team ooit?

Maker: Sydney Brouwer Datum: 28-02-2016

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 23 - Drie trends in digitaal klantcontact met Dirk Jan Dokman

Over Klanten Gesproken · 02-04-2016

00:00 00:35:46