Bringing Humanity Back to Business, als jij ooit een presentatie, workshop of training van mij hebt bijgewoond, weet je dat dit mijn persoonlijke missie is. Ik denk dat bedrijven de afgelopen decenia teveel zijn gaan focussen op getallen, processen, KPIs en percentages en dat ze het menselijke aspect in de relatie met medewerkers en klanten zijn verloren. Ik geloof ook dat bedrijven die dit de komende jaren terug weten te brengen in die relaties, als winnaar uit de bus gaan komen. In deze visie heb ik een medestander gevonden in Daniëlle de Jonge, auteur van het boek "Human2Human- De Nieuwe Klantrelatie", spreker en trainer. Met haar spreek ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken over wat het dan betekent om die menselijke factor terug te brengen, hoe je dit kan doen en waarom we dat eigenlijk zijn verloren. In deze aflevering vind je een aantal concrete tips die je kan toepassen in jouw business, maar het is vooral een leuk gesprek tussen twee mensen met dezelfde missie
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 25-01-2016
Maker: Sydney Brouwer Datum: 08-02-2016
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.