NPS, veel bedrijven doen het, weinig bedrijven doen het goed. In deze aflevering ben ik op bezoek bij Carglass Nederland en spreek ik met Willem Mes. Carglass is één van de bedrijven die NPS wel goed aanpakt. Daar kunnen we veel van leren. ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
NPS, veel bedrijven doen het, weinig bedrijven doen het goed. In deze aflevering ben ik op bezoek bij Carglass Nederland en spreek ik met Willem Mes. Carglass is één van de bedrijven die NPS wel goed aanpakt. Daar kunnen we veel van leren. ...
Lesly Broekaart is binnen de RET verantwoordelijk voor een hogere service gerichtheid. Op een bijzondere manier heeft hij de 1800 mannen en vrouwen die dagelijks op het materiaal rijden geholpen bij het verlenen van een betere service. ...
In deze speciale jubileum aflevering van Over Klanten Gesproken heb ik één van 's werelds grootste service goeroe's te gast: Ron Kaufman. We hebben het over hoe je een klantgerichte cultuur bouwt in je organisatie. ...
Vier jaar geleden kwam Gayana Helder in dienst bij DTG, toen nog bekend als De Telefoongids/Gouden Gids. Als Customer Excellence Manager deed ze wat je moet doen in die rol: onderzoeken wat klanten van je vinden. Het resultaat was schokkend ...
Het is een droom van elke marketeer: tot wel 90% respons op je feedback-vraag aan klanten. Onmogelijk? Toch niet…. TryLikes krijgt het voor elkaar en wel met een even simpele als doeltreffende methode. Eén paal, één vraag, twee antwoordmoge ...
Disney, misschien wel het beste bedrijf ter wereld als het gaat om klantbeleving. In hun parken ben je werkelijk in een magische bubbel en alles klopt. Hoe krijgen ze dat voor elkaar en hoe blijven ze zo goed terwijl nu ze zo groot zijn (in ...
In deze aflevering spreek ik met Corine Jansen, Certified Listening Professional en partner bij Cvision. We spreker over hoe je nu echt kan luisteren naar je klant en wat je met die input kan doen ...
Afgelopen april was het eindelijk zover. BMW Nederland won de Customer Centric DNA Award voor het meest klantgerichte bedrijf in Automotive. De beloning van een traject dat jaren geleden al is ingezet. Dit traject had tot doel om BMW Nederl ...
Tot 2012 stond NLE vooral bekend om agressieve sales en irritante reclames. Toen is het roer omgegaan en zijn ze hard onderweg het klantgerichtste energiebedrijf van Nederland te worden. Hoe hebben ze die omslag voor elkaar gekregen? Dat ho ...
OKG 24- Great customer experiences are created on purpose with Shaun Smith by Sydney Brouwer ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.