Aflevering Okg 32 - Hoe De Ret Met Klantbelevingscoaches 1800 Collega’S Servicegerichter Maakt

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Lesly Broekaart is binnen de RET verantwoordelijk voor een hogere service gerichtheid. Op een bijzondere manier heeft hij de 1800 mannen en vrouwen die dagelijks op het materiaal rijden geholpen bij het verlenen van een betere service.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 31 - Jubileum aflevering met Ron Kaufman

OKG 31 - Jubileum aflevering met Ron Kaufman

Maker: Sydney Brouwer Datum: 12-10-2016

Volgende aflevering

OKG 33 - NPS: hoe het wél moet. (Carglass)

OKG 33 - NPS: hoe het wél moet. (Carglass)

Maker: Sydney Brouwer Datum: 02-12-2016

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 32 - Hoe de RET met klantbelevingscoaches 1800 collega’s servicegerichter maakt

Over Klanten Gesproken · 30-10-2016

00:00 00:29:27