Aflevering Okg 33 - Nps: Hoe Het Wél Moet. (Carglass)

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

NPS, veel bedrijven doen het, weinig bedrijven doen het goed. In deze aflevering ben ik op bezoek bij Carglass Nederland en spreek ik met Willem Mes. Carglass is één van de bedrijven die NPS wel goed aanpakt. Daar kunnen we veel van leren.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

OKG 34 - Vier Customer Experience voorspellingen voor 2017

OKG 34 - Vier Customer Experience voorspellingen voor 2017

Maker: Sydney Brouwer Datum: 02-01-2017

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 33 - NPS: hoe het wél moet. (Carglass)

Over Klanten Gesproken · 02-12-2016

00:00 00:30:30