Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als "iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken". Van ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als "iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken". Van ...
Voor deze aflevering ben ik afgereisd naar Leusden waar ik in gesprek ben gegaan met Bas van der Veldt, CEO van AFAS. Met hem spreek ik over hoe je klantgerichtheid als leider in je organisatie stimuleert en faciliteert. ...
OKG 41 - Breng je klantbeleving tot leven met Sydney Brouwer by Sydney Brouwer ...
Gemeente Hollands Kroon deed wat veel bedrijven niet lukt: zelfsturende organiseren. Resultaat hiervan is een sterke verbetering van de dienstverlening aan burgers. In deze aflevering spreek ik met Anne-Marleen Dijkhuis, organisatie adviseu ...
Hostmanship: de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. In deze aflevering van Over Klanten Gesproken spreek ik met Alexander de Vries, eigenaar van Hostmanship Group Nederland. Een licht filosofische maar erg interessante afle ...
In deze aflevering vertelt Sydney Brouwer waarom veel organisaties vastlopen op hun weg naar een betere klantbeleving. Dit komt omdat ze de echte oorzaak van een slechte klantbeleving niet aanpakken. Luister in deze aflevering wat die oorza ...
In deze aflevering heb ik één van de grootste experts van Nederland op bezoek als het gaat om klantgerichtheid: Jos Burgers. Jos is bekend van de vele boeken die hij geschreven heeft, zoals Hondenbrokken, Gek op Gaten, De Wet van Snuf en nu ...
OKG 36 - Culture eats strategy for breakfast met Jitske Kramer by Sydney Brouwer ...
Het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis is het meest patiëntgerichte ziekenhuis. In de vier jaar dat het nu open is heeft het gemiddeld een 9,5 behaald op zorgkaart.nl (uit 553 beoordelingen). In deze aflevering spreekt Sydney met Jan van ...
In aflevering 34 van Over Klanten Gesproken doen vier experts een voorspelling over wat er in 2017 gaat gebeuren in het vakgebied van Customer Experience. Wat worden de trends? Wat moet je gaan doen? Waar moet je nu echt mee ophouden? Hoor ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.