Aflevering Okg 38 - Waarom Jouw Focus Op Klantbeleving Slechts Symptoombestrijding Is

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

In deze aflevering vertelt Sydney Brouwer waarom veel organisaties vastlopen op hun weg naar een betere klantbeleving. Dit komt omdat ze de echte oorzaak van een slechte klantbeleving niet aanpakken. Luister in deze aflevering wat die oorzaak is en wat jij eraan kan doen.Op 11 april geeft Sydney Brouwer zijn seminar "de transformatie naar een klantgerichte organisatie". Kijk op www.sydneybrouwer.nl/seminar voor meer informatie.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 37- Een fan per dag met Jos Burgers

OKG 37- Een fan per dag met Jos Burgers

Maker: Sydney Brouwer Datum: 19-02-2017

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 38 - Waarom jouw focus op klantbeleving slechts symptoombestrijding is

Over Klanten Gesproken · 04-03-2017

00:00 00:17:58