Aflevering Okg 43 - Hoe Start Je Een Klantgerichte Beweging Met Rik Van Beuningen

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als "iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken". Van de directie heeft hij carte blanche gekregen om binnen de lokaleRabobank de klantbeleving te verbeteren. Als Customer Experience Rebel mag hij zich overal mee bemoeien. De afgelopen maanden is hij een klantgerichte beweging gestart. In deze aflevering vertelt hij hoe hij dat heeft gedaan en wat het resultaat is.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 42 - Klantgericht leiderschap met Bas van der Veldt

OKG 42 - Klantgericht leiderschap met Bas van der Veldt

Maker: Sydney Brouwer Datum: 05-06-2017

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 43 - Hoe Start Je Een Klantgerichte Beweging Met Rik Van Beuningen

Over Klanten Gesproken · 03-07-2017

00:00 00:33:41