Rik van Beuningen is slechts 21 lentes jong, maar heeft binnen Rabobank Maas en Waal al een bijzonder functie te pakken. Hij omschrijft zichzelf als "iemand die bij de bank werkt, maar daar eigenlijk helemaal niet wil werken". Van de directie heeft hij carte blanche gekregen om binnen de lokaleRabobank de klantbeleving te verbeteren. Als Customer Experience Rebel mag hij zich overal mee bemoeien. De afgelopen maanden is hij een klantgerichte beweging gestart. In deze aflevering vertelt hij hoe hij dat heeft gedaan en wat het resultaat is.
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 05-06-2017
Maker: Sydney Brouwer Datum: 30-07-2017
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.