Aflevering Okg 35 - Wat Jij Kan Leren Van Het Meest Patiëntgerichte Ziekenhuis Van Nederland

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis is het meest patiëntgerichte ziekenhuis. In de vier jaar dat het nu open is heeft het gemiddeld een 9,5 behaald op zorgkaart.nl (uit 553 beoordelingen). In deze aflevering spreekt Sydney met Jan van Bodegom, oprichter van het ziekenhuis. Jan vertelt over hoe die patiëntgerichtheid zich uit en hoe ze de cultuur hebben bewaakt in tijd van snelle groei. In het gesprek komen veel punten naar voren waar menig organisatie van kan leren, of ze nu in de zorg zitten of niet.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 34 - Vier Customer Experience voorspellingen voor 2017

OKG 34 - Vier Customer Experience voorspellingen voor 2017

Maker: Sydney Brouwer Datum: 02-01-2017

Volgende aflevering

OKG 36 - Culture eats strategy for breakfast met Jitske Kramer

OKG 36 - Culture eats strategy for breakfast met Jitske Kramer

Maker: Sydney Brouwer Datum: 05-02-2017

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 35 - Wat jij kan leren van het meest patiëntgerichte ziekenhuis van Nederland

Over Klanten Gesproken · 25-01-2017

00:00 00:39:33