Aflevering Okg 20 - Driven To Delight, The Transformation Of Mercedes-Benz Usa

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

In this episode I have a special guest on the show. He is a #1 New York Times best selling business author and has written numerous books on customer experience and companies like Zappos, Ritz-Carlton and Starbucks. Today we talk about his newest book Driven to Delight. This book describes the transformation Mercedes-Benz USA made towards a customer centric culture and a better customer experience.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 20 - Driven To Delight, The Transformation Of Mercedes-Benz USA

Over Klanten Gesproken · 15-02-2016

00:00 00:28:47