Arjen van Hijum is oprichter en directeur van Store Support, de grootste specialist in Mystery Shopping/Guests/Calling van Nederland. Met Arjen spreek ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken over het verleden, heden en de toekomst van Mystery Shopping. Hoe kan het jouw organisatie helpen om inzicht te krijgen in de klantbeleving? Wat zijn de drie dingen waar Mystery Shoppers het vaakst tegenaan lopen en waar jij je als bedrijf dus op kan onderscheiden? Hoor het in deze aflevering.
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 08-11-2015
Maker: Sydney Brouwer Datum: 22-11-2015
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.