Aflevering Okg 4 - Steven Van Belleghem Over Hoe Tech En Menselijkheid Samen De Ultieme Klantbeleving Vormen

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Sydney Brouwer gaat in gesprek met Steven van Belleghem over de Ultieme Klantbeleving. Hoe kunnen bedrijven menselijkheid en technologie combineren om klanten het beste van dienst te zijn? Luister het hier!Ook in deze aflevering: De aankondiging van CX Circle. De eerste onafhankelijke community voor CX Professionals in Nederland.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 4 - Steven van Belleghem over hoe tech en menselijkheid samen de ultieme klantbeleving vormen

Over Klanten Gesproken · 26-10-2015

00:00 00:32:01