OKG 3 - De 11 stappen naar een goede Customer Journey Map met Kees Kerkvliet by Sydney Brouwer ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
OKG 3 - De 11 stappen naar een goede Customer Journey Map met Kees Kerkvliet by Sydney Brouwer ...
In deze aflevering gaat Sydney Brouwer in gesprek met Remco Rovers over Lean en Marc Fonteijn over Service Design. Hoe kunnen deze methodes jouw organisatie helpen de klant centraal te stellen? Hoor het hier! ...
Bas Hoogland is in 2014 to Klantvriendelijkste directeur van Nederland. Hij heeft 19 jaar bij Landal Greenparks gewerkt als Chief Commercial Officer en heeft een hele bak ervaring over wat het voor leiderschap en van het management vraagt o ...
In deze aflevering 0 van de nieuwe podcast serie "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney in op het concept en het idee achter de serie. Waarom heeft hij hiervoor gekozen? Wie is Sydney Brouwer? Wat kan je verwachten? Luister het in d ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.