Aflevering Okg 1 - Bas Hoogland: Lessen In Klantgerichtheid Van De Klantvriendelijkste Directeur Van Nederland

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Bas Hoogland is in 2014 to Klantvriendelijkste directeur van Nederland. Hij heeft 19 jaar bij Landal Greenparks gewerkt als Chief Commercial Officer en heeft een hele bak ervaring over wat het voor leiderschap en van het management vraagt om een bedrijf klantgerichter te maken. Die inzichten deelt hij in deze podcast!

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 0 - Introductie Over Klanten Gesproken & Sydney Brouwer

OKG 0 - Introductie Over Klanten Gesproken & Sydney Brouwer

Maker: Sydney Brouwer Datum: 05-10-2015

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 1 - Bas Hoogland: Lessen in Klantgerichtheid van de Klantvriendelijkste directeur van Nederland

Over Klanten Gesproken · 08-10-2015

00:00 00:45:13