Hoe bouw je een chocolade-imperium met impact? In deze speciale 75e aflevering van de Kreeft-podcast neemt Frits Snel, Countrymanager Benelux & Beyond bij Tony's Chocolonely, je mee in het fascinerende verhaal achter het merk dat ...
Welkom bij De Strategie van de Kreeft, de podcast over veranderen en vernieuwen. Durven je pantser af te werpen, de oude zekerheden en patronen los te laten, en de nieuwe realiteit omarmen. In de Strategie van de Kreeft podcast hoor je hoe bestuurders, managers en ondernemers in hun organisaties bouwen aan ECHTE vernieuwing. De podcast hoort bij het boek De strategie van de kreeft. Deze bestseller is winnaar van de PIM Marketing Literatuur 2021, genomineerd voor Managementboek van het jaar en jaarboek Orde van Organisatieadviseurs. Adviseurs van Lobster Company nemen de interviews af.
Hoe bouw je een chocolade-imperium met impact? In deze speciale 75e aflevering van de Kreeft-podcast neemt Frits Snel, Countrymanager Benelux & Beyond bij Tony's Chocolonely, je mee in het fascinerende verhaal achter het merk dat ...
Hoe kunnen we betere zorg leveren tegen lagere kosten? Coöperatie Intrakoop zoekt het antwoord in slimme samenwerking en krachtige strategische partnerschappen. In deze aflevering onthult Ruud Plu, directeur-bestuurder van Intrakoop, hoe ...
Eindelijk een kreeft-podcast over de cryptowereld! Ronald Jonkers, CEO van Knaken, een toonaangevend platform voor cryptocurrency, neemt je mee in deze uberdynamische markt. Sinds de oprichting heeft Knaken een aantal belangrijke stappen ...
Marco Derksen neemt ons mee in de wereld van de digitale transformatie en AI als kickstarter daarvan. De focus ligt op de uitdagingen en mogelijkheden die deze ontwikkelingen maatschappelijke organisaties bieden, zoals voor de politie en i ...
Armoede bestrijden in opkomende landen door te investeren in mensen en bedrijven. Dat is de missie van LendaHand. Lendahand is een innovatief crowdfundingplatform dat zich richt op het creëren van impact door te financieren in ondernemers ...
Een kijkje in de keuken van Bolletje. Lef om te groeien: prima. Maar hoe kies je het juiste moment? Hoe lang moet je een gekozen strategie vasthouden, hoe merk je dat het tijd is om het pantser af te werpen? En wat vraagt zo’n vernieuwing ...
Maak kennis met Peter Maes, de Chief Strategy Officer bij Koppert. Koppert is een toonaangevend bedrijf dat duurzame oplossingen biedt voor gewasbescherming en natuurlijke bestuiving, met behulp van biologische bestrijdingsmiddelen en nutt ...
365 Vakantiedagen per jaar én 24/7 aan het werk: dat is het ‘leven’ van Esther Olofsson, de eerste virtuele medewerker en virtuele merkambassadeur van Nederland. Maarten Reijgersberg, ‘eindbaas’ bij RAUWcc vertelt over het inwerken van én ...
Nederland schoon, dát is het streven van Dura Vermeer Infra Milieu. Dit realiseert het bouwbedrijf door in het hele land bodemverontreiniging van klein tot heel groot en eenvoudig tot complex uit te voeren. In deze aflevering gaan we in ...
Directeur bestuurder Rob Haans en innovatiestrateeg Jan Theunissen van woningcorporatie De Alliantie vertellen hoe zij omgaan met uitdagende veranderings- en vernieuwingsopgaven. In een tijd waarin woningnood en de druk om te verduurzam ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.