Aflevering Okg 2 - Methodes Om De Klant Centraal Te Stellen: Lean & Service Design

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

In deze aflevering gaat Sydney Brouwer in gesprek met Remco Rovers over Lean en Marc Fonteijn over Service Design. Hoe kunnen deze methodes jouw organisatie helpen de klant centraal te stellen? Hoor het hier!

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 2 - Methodes om de klant centraal te stellen: Lean & Service Design

Over Klanten Gesproken · 11-10-2015

00:00 00:37:29