In deze aflevering verkennen we het inspirerende verhaal van de transitie van Volta NXT naar het Genesys-platform, in samenwerking met Sabio. Maaike gaat in gesprek met Robert en Yvonne, die waardevolle inzichten delen over de uitdaginge ...
Stap in de wereld van Customer Experience, Digitale Transformatie en klantcontact, een podcast waar Business en Technology samenkomen. Ik ben Maaike, CCXP, werkzaam bij Sabio - Brilliant Customer Experience. In deze podcast serie neem ik je mee in hoe je met CX de digitale transformatie kan helpen, ik deel inzichten & gedachtes, praktische handvatten en mooie klant verhalen. Ik geloof in het belang van CX en het gebruik van de juiste en passende technologie binnen organisaties. Luister mee en laat je inspireren terwijl we samen de wereld van CX en digitale transformatie verkennen.
In deze aflevering verkennen we het inspirerende verhaal van de transitie van Volta NXT naar het Genesys-platform, in samenwerking met Sabio. Maaike gaat in gesprek met Robert en Yvonne, die waardevolle inzichten delen over de uitdaginge ...
In this episode of CX Unwrapped, host Maaike speaks with Phil Jordan, an automation specialist, about the integration of AI in customer experience, particularly focusing on the self-service model at HomeServe. They discuss the importance o ...
In deze aflevering van CX Unwrapped duik ik samen met Marloes Jacobs in de veranderende wereld van klantcontact. We bespreken hoe technologie niet alleen klantverwachtingen beïnvloedt, maar ook hoe organisaties kunnen inspelen op deze o ...
Hieronder in het kort wat je kan verwachten in deze aflevering: - ???? ?????????????????????? ?????? ??????????????????????-??????????????????????????: Waarom worstelen organisaties vaak met het implementeren van nieuwe technologieën in ...
En nieuwe aflevering waar we het hebben over het meten. Binnen CX is het meten essentieel, het helpt niet alleen om inzicht te krijgen, maar het geeft je concrete handvatten om aan de slag te gaan met die inzichten. We bespreken diverse m ...
In deze aflevering deel ik 5 stappen over het integreren van Customer Experience een in digitale transformatie. ...
In deze allereerste podcast, leer je me wat beter kennen en neem ik je mee in 2 helpende principes binnen CX & Digitale Transformaties. ik vind beide principes erg relevant voor ons werkgebied en in deze podcast wil ik graag stilsta ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.