Aflevering #12 - Waarom Klantbeleving Alleen Niet Genoeg Is En Wat Er Wél Nodig Is Met Irene Schaefers.

· Aflevering van de podcast: Maaike Verwer - CX Unwrapped

In deze aflevering van CX Unwrapped ga ik in gesprek metIrene Schaefers, Head of E-Commerce bij Artone/Bertus, een internationaal opererend bedrijf in de muziekindustrie. We hebben het over digitale transformatie, leiderschap in verandering, en waarom klantbeleving niet op zichzelf kan staan. Irene deelt haar visie op de balans tussen merk, commercie en klant, ook wel Branded Commerce genoemd. Een gesprek vol inzichten over hoe je traditionele kracht behoudt, terwijl je innoveert voor de toekomst. Takeaways - De transformatie van bedrijven vereist een duidelijke strategie - Technologie en processen zijn cruciaal voor succes. - Verandermanagement vraagt om een open mindset. - Balans tussen brand, commercie en klantbeleving is noodzakelijk. - Data moet goed beheerd worden voor effectieve besluitvorming. - Het vieren van kleine successen stimuleert motivatie. Chapters 00:00 - Introductie van Irene Schaefers en Artone 03:08 - De rol van Artone in de muziekindustrie 05:41 - Transformatie en technologie bij Artone 08:18 - De uitdagingen van verandering en automatisering 11:28 - Branded commerce en de driehoek van succes 14:12 - De rol van data en technologie in de toekomst 20:16 - Versneld inhalen van achterstand 22:57 - Het belang van samenwerking en mindset 24:41 - Een veranderende organisatie 27:45 - Dynamiek in de muziekindustrie 30:02 - Waardevolle Inzichten van experts 30:55 - Tips voor klantbeleving en commercie van Irene --------------------------------------------------------------------- Wil je meer weten over Irene of met haar in contact komen, check dan vooral haar LinkedIn profiel.

Speelgoedwinkel
Maaike Verwer - CX Unwrapped

Maaike Verwer - CX Unwrapped

Gemaakt door: Maaike Verwer - CX Unwrapped Eerste aflevering: 07-12-2024

De podcast Maaike Verwer - CX Unwrapped heeft in totaal 12 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#12 - Waarom klantbeleving alleen niet genoeg is en wat er wél nodig is met Irene Schaefers.

Maaike Verwer - CX Unwrapped · 19-05-2025

00:00 00:35:26