In deze aflevering van CX Unwrapped duik ik samen met Marloes Jacobs in de veranderende wereld van klantcontact. We bespreken hoe technologie niet alleen klantverwachtingen beïnvloedt, maar ook hoe organisaties kunnen inspelen op deze ontwikkelingen om klantreizen te optimaliseren. Marloes deelt haar ervaringen over de cruciale rol van technologie in het managen van contactmomenten, met concrete voorbeelden en tips voor CX-professionals die op zoek zijn naar praktische inzichten.
Gemaakt door: Maaike Verwer - CX Unwrapped Eerste aflevering: 07-12-2024
De podcast Maaike Verwer - CX Unwrapped heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 02-09-2024
Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 17-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.