Aflevering #5 - Klantreizen, Klantverwachtingen En Digitalisatie Met Marloes Jacobs

· Aflevering van de podcast: Maaike Verwer - CX Unwrapped

In deze aflevering van CX Unwrapped duik ik samen met Marloes Jacobs in de veranderende wereld van klantcontact. We bespreken hoe technologie niet alleen klantverwachtingen beïnvloedt, maar ook hoe organisaties kunnen inspelen op deze ontwikkelingen om klantreizen te optimaliseren. Marloes deelt haar ervaringen over de cruciale rol van technologie in het managen van contactmomenten, met concrete voorbeelden en tips voor CX-professionals die op zoek zijn naar praktische inzichten.

Speelgoedwinkel
Maaike Verwer - CX Unwrapped

Maaike Verwer - CX Unwrapped

Gemaakt door: Maaike Verwer - CX Unwrapped Eerste aflevering: 07-12-2024

De podcast Maaike Verwer - CX Unwrapped heeft in totaal 8 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

#6 - AI within Customer Service with Phil Jordan

#6 - AI within Customer Service with Phil Jordan

Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 17-10-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#5 - Klantreizen, klantverwachtingen en digitalisatie met Marloes Jacobs

Maaike Verwer - CX Unwrapped · 23-09-2024

00:00 00:23:24