Aflevering #4 - ?????????????????????? ???? ???????????????????????????????????? ?????? ???????????? ????????????

· Aflevering van de podcast: Maaike Verwer - CX Unwrapped

Hieronder in het kort wat je kan verwachten in deze aflevering: - ???? ?????????????????????? ?????? ??????????????????????-??????????????????????????: Waarom worstelen organisaties vaak met het implementeren van nieuwe technologieën in hun klantcontactcentra? - ?????????? ????. ??????????????????: (of moeten we zeggen "WAgile"? ??) We bespreken waarom de agile werkmethode niet altijd de oplossing biedt die men hoopt en waar de balans ligt tussen agile en traditionele aanpakken. - ???????????????? ?????????????????????? ???? ????????????????????????????: We gaan in op hoe technologie kan helpen om klant interacties beter te beheren en te routeren, zodat de klantreis soepeler verloopt. - ???????????????? ??????????????????????????: Het belang van het moderniseren van je infrastructuur en het ontwikkelen van een roadmap om sneller resultaat te boeken. - Een ?????????????????? ?????????????????? van Love Holiday

Speelgoedwinkel
Maaike Verwer - CX Unwrapped

Maaike Verwer - CX Unwrapped

Gemaakt door: Maaike Verwer - CX Unwrapped Eerste aflevering: 07-12-2024

De podcast Maaike Verwer - CX Unwrapped heeft in totaal 8 afleveringen

Vorige aflevering

#3 - Meten is weten

#3 - Meten is weten

Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 08-07-2024

Volgende aflevering

#5 - Klantreizen, klantverwachtingen en digitalisatie met Marloes Jacobs

#5 - Klantreizen, klantverwachtingen en digitalisatie met Marloes Jacobs

Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 23-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#4 - ?????????????????????? ???? ???????????????????????????????????? ?????? ???????????? ????????????

Maaike Verwer - CX Unwrapped · 02-09-2024

00:00 00:25:02