In deze podcast bespreken Martin en Maaike de ontwikkelingen en implementaties van Automated Quality Management (AQM) binnen klantcontactcentra. Ze behandelen de rol van technologie en AI in het verbeteren van klantinteracties, de evolutie van kwaliteitsmanagement, en de praktische toepassingen van AQM. Daarnaast geven ze tips voor organisaties die AQM willen implementeren en bespreken ze belangrijke aspecten van compliance en privacy. takeaways - Automated Quality Management verbetert klantinteracties. - Technologie en AI zijn cruciaal voor kwaliteitsmanagement. - Focus op relevante data voor kwaliteitsverbetering. - Medewerkers moeten betrokken worden bij de implementatie. - Compliance en privacy zijn essentieel in AQM. - Gebruik technologie om de taal van medewerkers te ondersteunen. - Zorg voor duidelijke doelen bij kwaliteitsmanagement. - AI kan helpen bij het verbeteren van transcripties.
Gemaakt door: Maaike Verwer - CX Unwrapped Eerste aflevering: 07-12-2024
De podcast Maaike Verwer - CX Unwrapped heeft in totaal 9 afleveringen
Maker: Maaike Verwer - CX Unwrapped Datum: 06-01-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.