Consuminded is een podcast met een missie. De wereld van klantbeleving, data en personalisatie is continue in beweging. Nieuwe initiatieven en innovaties volgen elkaar razendsnel op. Samen met toonaangevende spelers in de markt gaan wij in gesprek over de klantbeleving van morgen. Hoe bouw je succesvol aan een consumentgerichte data strategie? Wat zijn de technologische uitdagingen? En welke ethische kaders komen daar bij kijken? We gaan het gesprek aan en zetten de markt in beweging. Samen zetten we de consument op nummer één.
Waar een fysieke winkel vroeger als puur verkoop kanaal werd gezien, zien Rituals en First Impression als geen ander in hoe belangrijk het is geworden voor de beleving. Of eigenlijk zelfs, waarom het essentieël is in je omni-channel strate ...
Bookit is een grote speler in de markt op het gebied van online en offline vakantie-aanbod, maar is meer bekend van haar online platformen traveldeal, weekendjeweg.nl en bungalows.nl. Ooit groot geworden via de traditionele mailings, hebbe ...
Als consumenten merk een “direct to consumer” (D2C) kanaal opbouwen? Het is niet voor alle merken weggelegd. Toch kan het wel super waardevol zijn voor zowel de klantbeleving van je consumenten als voor de organisatie zelf, aldus Anouk de ...
Van een digital-only start, naar een volledig omni-channel merk met vele boutiques in Nederland én België. Dat is de enorme groei die My Jewellery heeft doorgemaakt afgelopen jaren. In de Consuminded podcast vertelt Fréderique van den Boog ...
Heb je wel eens een nieuwbouw huis gekocht en was het lastig om in te schatten hoe het aantal m2’s in het echt aanvoelen? Hoeveel ruimte een aanbouw van je tuin afneemt? Hoe je meubels in het geheel zouden passen?
Voor veel huizenkopers ...
Ook deze aflevering van de Consuminded Podcast staat weer in het teken van klantbeleving. Dit keer gaan we in gesprek met Arnout Baas, Managing Director bij Hutspot, en vertelt hij hoe ze het "snuffel-gevoel" in een fysieke winkel hebben v ...
In deze aflevering van de Consuminded Podcast gaan we in gesprek met Fleur Hasaart, Manager Data Science bij zorgverzekeraar CZ, over klantbeleving, personalisatie én vooral het gebruik van data.
Hoe zorg je er dan voor dat je de besch ...
In deze aflevering van de Consuminded Podcast schuift Bastiaan Bless van Koninklijke Gazelle aan in de studio!
Ook hij ziet het als zijn missie om Koninklijke Gazelle volledig klantgericht te maken. Dit bereik je volgens Bastiaan niet do ...
Ook dit nieuwe seizoen zijn Tom & Dennie weer de vaste hosts van de Consuminded Podcast. Na de release van het Consuminded trendrapport: ''Klantgerichtheid laten landen in je organisatie'' bespreken ze samen met meerdere gasten hoe ze ...
De vaste hosts Tom & Dennie nemen je in deze laatste aflevering van de Consuminded Podcast seizoen 1 in vogelvlucht mee door alle eerdere afleveringen. Ze bespreken de meest opmerkelijke verhalen, nemen nog eens alle gasten door en zet ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.