Van een digital-only start, naar een volledig omni-channel merk met vele boutiques in Nederland én België. Dat is de enorme groei die My Jewellery heeft doorgemaakt afgelopen jaren. In de Consuminded podcast vertelt Fréderique van den Boogaart, verantwoordelijk voor Customer insights & Experience, hoe ze toch via al die kanalen haar klanten persoonlijk kan helpen. Data-gedreven werken is de enige manier om die persoonlijke aandacht te kunnen bieden aan de diverse doelgroep, van jonge meiden tot aan vriendjes die iets voor hun vriendin kopen, en oma's voor hun kleindochter. Elke met hun eigen hulp vraag, zo zoeken de jonge meiden vooral naar hulp bij de keuze om zich zekerder te voelen. Terwijl vriendjes juist geholpen moeten worden bij het vinden van het perfecte cadeau. Belangrijk is om hierbij het My Jewellery gevoel en en de ervaring erin te verwerken. Benieuwd hoe ze dat doen? Een klein tipje van de sluier; luisteren is de enige manier om achter de behoefte van alle klanten te komen. Fréderique vertelt er meer over in de podcast!
Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Building Blocks Datum: 16-02-2022
Maker: Building Blocks Datum: 28-04-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.