Als consumenten merk een “direct to consumer” (D2C) kanaal opbouwen? Het is niet voor alle merken weggelegd. Toch kan het wel super waardevol zijn voor zowel de klantbeleving van je consumenten als voor de organisatie zelf, aldus Anouk de Jongh en Arjan Vuik van Hero. Er zomaar mee starten raden ze dan ook zeker niet aan. In de podcast vertellen ze welke afwegingen je moet maken om de keuze te maken om er überhaupt mee te starten, en strepen ze de voordelen en de nadelen tegen elkaar af. Ook kijken ze met een kritische blik terug op hun eigen proces en geven ze je tips om niet in dezelfde valkuilen te trappen. Hoe start je een succesvol D2C kanaal, en bouw je een relevantere klantbeleving met hulp van data en personalisatie? Je hoort het in de podcast!
Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Building Blocks Datum: 07-04-2022
Maker: Building Blocks Datum: 06-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.