Bookit is een grote speler in de markt op het gebied van online en offline vakantie-aanbod, maar is meer bekend van haar online platformen traveldeal, weekendjeweg.nl en bungalows.nl. Ooit groot geworden via de traditionele mailings, hebben ze afgelopen jaren flinke stappen gezet in het verbinden van alle touchpoints van de klantreis. Het is dan ook de missie van Mike de Block, CMO bij Bookit, om van de zoektocht een gepersonaliseerde en relevante ontdekkingstocht te maken. Zo help je de klant niet alleen in het zoekproces door de tijd tot een boeking korter te maken, maar vooral om ook al te genieten en uit te kijken naar een volgende vakantie. Hoe Mike dat precies doet met hulp van personalisatie vertelt hij in de Consuminded podcast. Luister hem snel, want hij deelt ook 3 mega interessante lessen.
Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Building Blocks Datum: 28-04-2022
Maker: Building Blocks Datum: 11-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.