Waar een fysieke winkel vroeger als puur verkoop kanaal werd gezien, zien Rituals en First Impression als geen ander in hoe belangrijk het is geworden voor de beleving. Of eigenlijk zelfs, waarom het essentieël is in je omni-channel strategie als je voorbereid wilt zijn op de toekomst. Achterblijven is geen optie als het gaat om klantbeleving en personalisatie. Maar hoe gebruik je die winkels dan voor de ultieme klantbeleving? In deze aflevering van de Consuminded podcast vertellen Tim Cloosterman, ICT project specialist bij Rituals, en Loek Wermenbol, retail strategy director bij First Impression, je hoe data, de kennis van de winkelmedewerkers en een hypergepersonaliseerde klantbeleving ultiem samenkomen in hun Talisman project.
Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Building Blocks Datum: 06-07-2022
Maker: Building Blocks Datum: 21-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.