In deze aflevering, geproduceerd in samenwerking met "What's Going On in Retailing", verkennen we het groeiende landschap van retail media en praten we hierover met Rolf Oosterhof, Head of Media Services bij Albert Heijn. Met ...
Consuminded is een podcast met een missie. De wereld van klantbeleving, data en personalisatie is continue in beweging. Nieuwe initiatieven en innovaties volgen elkaar razendsnel op. Samen met toonaangevende spelers in de markt gaan wij in gesprek over de klantbeleving van morgen. Hoe bouw je succesvol aan een consumentgerichte data strategie? Wat zijn de technologische uitdagingen? En welke ethische kaders komen daar bij kijken? We gaan het gesprek aan en zetten de markt in beweging. Samen zetten we de consument op nummer één.
In deze aflevering, geproduceerd in samenwerking met "What's Going On in Retailing", verkennen we het groeiende landschap van retail media en praten we hierover met Rolf Oosterhof, Head of Media Services bij Albert Heijn. Met ...
In deze aflevering van de Consuminded Podcast - in samenwerking met What’s Going On in Retailing - bespreken we het belang van duurzaamheid en circulair denken met Marianne van Leeuwen van Decathlon. Een ervaren ondernemer die nu verantwoo ...
In deze aflevering van de Consuminded Podcast - in samenwerking met What’s Going On in Retailing - is Joost Wels te gast. Joost is CEO van HelloChair en heeft al ruime ervaring in de meubelbrance als voormalig CEO van FonQ en adviseur voor ...
Al bijna 100 jaar is Hema niet meer weg te denken in de winkelstraten, maar vergeet ook zeker online niet! Uitgeroepen tot Digital Leader van het jaar en dus is Hema ook binnen e-commerce een zeer gerenommeerde speler in de markt. Maar hoe ...
Voorheen voornamelijk bekend om de prijs, nu op weg naar een sympathiek merk voor elk budget dat hard timmert aan de weg naar een duurzamere organisatie. Een logische stap voor Bristol, want je moet volgens Lore Vanaudenhove - CMO bij Bri ...
Na een intense corona periode groeit P1 Travel, bekend van de evenementen en sport reizen, harder dan ooit. Ze hebben zich op unieke wijze staande weten te houden in een periode waar niet gereisd mocht worden, en er toch geld binnen moest ...
Het roer helemaal omgooien en écht vanuit de klant denken en werken, in plaats van uit een product. Het is een stap die veel organisaties niet durven zetten, maar Independer zeker wel! Zij zitten in de transitie naar een consumer first str ...
Van een sales gedreven cultuur met alleen maar adviseurs, naar een digitaal platform waar de klant centraal staat. Het is een omslag die The Schippers Group, specialist in producten en diensten voor boeren, afgelopen jaren heeft doorgevoer ...
Je kent ze vast wel van de shakes, repen, bidons, en andere supplementen, XXL Nutrition. Afgelopen jaren hebben ze een gigantische groei doorgemaakt. Zo zijn ze hét A-merk van de supplementen geworden en vind je ze zelfs in de supermarkten ...
Waar Dille & Kamille voorgaande jaren van Black Friday al Green Friday maakte door geld in te zamelen om meer bomen te gaan planten. Gaan ze vanaf dit jaar zelfs helemaal niet meer open op Black Friday. De winkels en webshop gaan op sl ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.