Van een sales gedreven cultuur met alleen maar adviseurs, naar een digitaal platform waar de klant centraal staat. Het is een omslag die The Schippers Group, specialist in producten en diensten voor boeren, afgelopen jaren heeft doorgevoerd en niet zonder succes. In de nieuwste aflevering van de Consuminded Podcast leggen Ruud en Constantijn uit hoe ze de boeren, die over het algemeen niet erg digitaal zijn, toch beter hebben geholpen met hun digitalisering en personalisatie strategie. Hiervoor zijn ze zelfs op de stoel van de boer gaan zitten, om ook zelf te ervaren hoe hun proces in elkaar steekt. Het is niet voor niets hun missie om producten en diensten te ontwikkelen waarmee de boer “beter kan boeren”. In de podcast hoor je hoe de strategieën zijn ontstaan en vooral ook welke leerpunten en successen ze ondervonden hebben.
Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Building Blocks Datum: 15-12-2022
Maker: Building Blocks Datum: 27-02-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.