Aflevering 25. Zo Zet Bristol Beperkingen Om In Kansen En Creëren Ze Duurzame Opties Voor Elke Portemonnee.

· Aflevering van de podcast: Consuminded Podcast

 Voorheen voornamelijk bekend om de prijs, nu op weg naar een sympathiek merk voor elk budget dat hard timmert aan de weg naar een duurzamere organisatie. Een logische stap voor Bristol, want je moet volgens Lore Vanaudenhove - CMO bij Bristol –mee met de wensen van de klant én de planeet. In deze podcast legt ze uit hoe ze ondanks het budget segment waar ze in vallen, ook duurzamere producten kunnen bieden voor een leuke prijs. Kleine spoiler: je kan van maïs niet alleen popcorn maken, ook in de schoenenindustrie kan het voor duurzame producten zorgen. Je hoort in de podcast hoe ze dit bij Bristol doen!

Speelgoedwinkel
Consuminded Podcast

Consuminded Podcast

Gemaakt door: Building Blocks Eerste aflevering: 04-06-2023

De podcast Consuminded Podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

25. Zo zet Bristol beperkingen om in kansen en creëren ze duurzame opties voor elke portemonnee.

Consuminded Podcast · 24-04-2023

00:00 00:36:22