De continue verbeterdrive bij Picnic: Kim Knape over klant- én medewerkerervaring In de nieuwste aflevering van de CCMA podcast vertelt Kim Knape, Customer Success Lead bij Picnic, over haar onuitputtelijke drang om te verbeteren. Niet all ...
Dit is Kijkje in de keuken. De CCMA serie waarin professionals in klantcontact worden geïnterviewd over hun uitdagingen. De CCMA (Customer Contact Management Assocation) heeft als doel inspiratie en informatie te delen rondom klantcontact. Ook vormen we een netwerk voor professionals in klantcontact via onze community op Linkedin. Via deze podcast krijg jij een kijkje in de keuken van een andere klantcontactorganisatie of specialist. Veel luisterplezier! www.ccma.nl
De continue verbeterdrive bij Picnic: Kim Knape over klant- én medewerkerervaring In de nieuwste aflevering van de CCMA podcast vertelt Kim Knape, Customer Success Lead bij Picnic, over haar onuitputtelijke drang om te verbeteren. Niet all ...
In deze podcast komt alles rondom klantcontact aan bod: de operatie, digitalisering, AI, het optimaliseren van klantreizen en het ondersteunen van je medewerkers. Edward van Wingerden, programma directeur customer care bij Renewi, vertelt ...
AI binnen klantcontact is niet meer weg te denken. Iedere dag hoor of lees je over nieuwe toepassingen. Hoe start je met AI binnen jouw bedrijf of klantenservice? Wouter Gielen, Lead Product Owner Generative AI, vertelt hoe hij dat heeft a ...
Medewerkers zichzelf laten coachen en ontwikkelen door de inzet van AI binnen kwaliteitsmanagement. Hoe je dat aanpakt? In deze aflevering van Kijkje in de Keuken vertelt Sonja Groen hoe ze de Digitale Coach heeft geïmplementeerd binnen KP ...
Ontdek de rol van AI binnen klantcontact in deze nieuwe podcast aflevering met insiders Endre Davids van Seamly en Sander Hesselink van Telecats. Zij onthullen de laatste trends in AI die de wereld van klantcontact gaat transformeren. Luis ...
In deze aflevering duiken we in de wereld van empathisch klantcontact en horen we het verhaal achter het Noodfonds bij Flanderijn. Te gast is Christa Scholten, Programma Manager bij Flanderijn. Zij vertelt over de cruciale rol van het Nood ...
??? Luister nu naar de CCMA Podcast: Wout Hut over de Nationale Klantcontact Week! Ben je een klantenservicemanager die z'n team in de spotlights wil zetten? Wil je jouw bedrijf laten schitteren tijdens de NKW? Dan is deze aflevering v ...
Een nieuwe podcast met de kersverse winnaar van de CCMA Manager of the Year Award: René Kloppenburg! René is Senior Manager Customer Care bij KPN. In dit gesprek hebben we het over: - Zijn 'way of working' die hij is gestart bij X ...
In deze aflevering is Martijn Regterschot van HEMA te gast. Martijn is Teamlead Customer Experience en verantwoordelijk voor de klantenservice van HEMA. En dat niet alleen. In zijn rol vertegenwoordigt Martijn de Voice of the customer binn ...
Kijkje in de keuken is deze keer te gast bij Florius. We praten bij met Deliane Schimmel, manager Advies & Service Florius én winnaar CCMA Manager of the Year 2022. Deliane vertelt hoe zij het traject van Manager of the Year en het wi ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.