De continue verbeterdrive bij Picnic: Kim Knape over klant- én medewerkerervaring In de nieuwste aflevering van de CCMA podcast vertelt Kim Knape, Customer Success Lead bij Picnic, over haar onuitputtelijke drang om te verbeteren. Niet alleen de klantervaring staat centraal, maar ook die van medewerkers en teamleads. Kim, winnaar van de CCMA Manager of the Year Award 2024, werd door de jury geprezen om haar ongelooflijke ondernemende drive en de heldere stip op de horizon voor zowel haar eigen ontwikkeling als die van haar team. Wat hoor je in deze podcast: - De continue verbetercultuur bij Picnic voor een optimale klant- en medewerkerervaring. - De persoonlijke drive van Kim om het iedere dag een beetje beter te doen - Hoe je klantcontact (The voice of the customer) aan tafel krijgt bij het doorvoeren van bedrijfsbrede verbeteringen - Het belang van de input van medewerkers en teamleads, en de samenwerking met andere afdelingen Laat je inspireren door Kims aanpak bij de online supermarkt op wielen! Shownotes: - Linkedin Kim: https://www.linkedin.com/in/kimknape/ - Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Alles over de CCMA: · Website: www.ccma.nl · Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ · Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association · Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ · Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 · Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL Eventkalender: Sitevisit XL 6 februari 2025: https://ccma.nl/events-2025/ccma-sitevisit-xl-6-februari-2025/ #ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare
Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 16 afleveringen
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 13-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.