Aflevering De Sweet Spot Van Digitalisering Van Klantcontact En Het Optimaliseren Van De Klantervaring: Leren Van Renewi

· Aflevering van de podcast: CCMA Kijkje in de keuken

In deze podcast komt alles rondom klantcontact aan bod: de operatie, digitalisering, AI, het optimaliseren van klantreizen en het ondersteunen van je medewerkers. Edward van Wingerden, programma directeur customer care bij Renewi, vertelt alle ins en outs over zijn mooie klantcontact afdeling. Hoe hij dagelijks met het vak klantcontact bezig is, continu processen verbetert ten behoeve van de klant en innovatie toepast. Je leert: - Wat het voordeel is van 1 klantcontact afdeling met daarin de operatie, digital en proces management - Hoe je medewerkers ondersteunt met speech to text - De 'Mijn Omgeving' als hygiene factor én hoe je die continu optimaliseert - Hoe je AI toe kunt passen binnen afvalcontainers - Wat je leert van (letterlijk) dicht bij je medewerkers zitten Edward werkt met zijn team aan de sweet spot van digitalisering en innovatie, en het optimaliseren van de klantervaring. Wil je jouw klantcontact naar een hoger niveau tillen? Mis deze aflevering niet! Shownotes: - Linkedin Edward: https://www.linkedin.com/in/edwardvanwingerden/ - Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Alles over de CCMA: ·     Website: www.ccma.nl ·     Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ ·     Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association ·     Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ ·     Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 ·     Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL Eventkalender: Sitevisit XL 6 en 7 februari 2025: https://ccma.nl/events-2025/ccma-sitevisit-xl-6-en-7-februari-2025/ #ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare

Speelgoedwinkel
CCMA Kijkje in de keuken

CCMA Kijkje in de keuken

Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022

De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 15 afleveringen

Vorige aflevering

Generative AI bij ABN AMRO: 3 use cases binnen klantcontact

Generative AI bij ABN AMRO: 3 use cases binnen klantcontact

Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 03-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De sweet spot van digitalisering van klantcontact en het optimaliseren van de klantervaring: leren van Renewi

CCMA Kijkje in de keuken · 13-11-2024

00:00 00:42:14