Aflevering Innovatie In Kwaliteitsmanagement: De Digitale Coach Bij Kpn

Innovatie in kwaliteitsmanagement: de Digitale Coach bij KPN
· Aflevering van de podcast: CCMA Kijkje in de keuken

Medewerkers zichzelf laten coachen en ontwikkelen door de inzet van AI binnen kwaliteitsmanagement. Hoe je dat aanpakt? In deze aflevering van Kijkje in de Keuken vertelt Sonja Groen hoe ze de Digitale Coach heeft geïmplementeerd binnen KPN. Door middel van de Digitale Coach kunnen KPN medewerkers zelf 24/7 zien waar hun ontwikkelpunten liggen. Sonja is Director Handling Quality en werkt al 16 jaar bij KPN binnen klantcontact en kwaliteitsmanagement. Met een passie voor de mens wil zij medewerkers in staat stellen om zichzelf te blijven ontwikkelen. Waardoor gesprekken beter worden én de klant beter geholpen wordt. In deze aflevering hoor je: - De visie achter de introductie van de Digitale Coach binnen KPN - De rol van AI binnen kwaliteitsmanagement en klantcontact. - Hoe de implementatie van de Digitale Coach verlopen is - De balans tussen mens en technologie in kwaliteitsverbetering. - Het belang van de medewerkersjourney in de implementatie van AI in kwaliteitsmanagement - De toekomst van de Digitale Coach: hoe gaat AI de medewerkers coachen zonder tussenkomst van een mens Mis deze aflevering niet waarin Sonja haar inzichten deelt over hoe AI en de Digitale Coach de klantenservice bij KPN verbeteren. Ontdek de uitdagingen van het invoeren van geavanceerde technologie in een groot bedrijf als KPN. En leer welke inzichten en resultaten de Digitale Coach heeft opgeleverd. Veel luisterplezier! Shownotes:   Linkedin Sonja: https://www.linkedin.com/in/sagroen/ Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/   Alles over de CCMA: ·     Website: www.ccma.nl ·     Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ ·     Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association ·     Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ ·     Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 ·     Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL   Eventkalender: Manager of the Year – 7 november 2024 - https://ccma.nl/manageroftheyear2024/ ?#ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare

CCMA Kijkje in de keuken

CCMA Kijkje in de keuken

Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18/12/2022

De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 14 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Generative AI bij ABN AMRO: 3 use cases binnen klantcontact

Generative AI bij ABN AMRO: 3 use cases binnen klantcontact

Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 03-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Innovatie in kwaliteitsmanagement: de Digitale Coach bij KPN

CCMA Kijkje in de keuken · 10-06-2024

00:00 00:29:04